» Ohjelma ja opastus

Tuntikuvaukset

Aamujumppa
Loistava tapa aloittaa päivä. Tunnin sisältö vaihtelee.

Aamuspinn
Herättävä ja vaihtelevaa sisäpyöräilyä. Tunnin lopussa aina venyttely

Body Combat
Tehokas tunti jossa yhdistellään liikkeitä eri itsepuolustuslajeista. BodyCombat kohentaa kuntoa ja itsepuolustuskykyä. Ohjelmaan kuuluu tehokkaita musiikkitehosteita. (LesMills tunti)

Body Pump
Lihaskestävyystunti, jossa harjoitellaan rytmikkään musiikin tahdissa kaikki suurimmat lihasryhmät levytangon ja painojen avulla. Liikkeet ovat kuntosalipuolelta tuttuja. Painoja voit lisätä oman kunnon mukaan. (LesMills tunti)

Elli/kahvakuula
Intertvallitunti jossa yhdistyy cross trainer sekä kahvakuula.

Elli pace
Mukaansa tempaava kiertoharjoittelutunti, jossa vuorotellaan cross trainereillä sekä pace-laitteilla.

Fitness-Pilates
Fitness Pilates on sekoitus perinteisiä Pilates-liikkeitä ja tavallisia fitness-harjoituksia. Tunneilla kaiken tasoiset ja ikäiset voivat saavuttaa tuloksia ja kokea onnistumisen iloa. Oikean suoritustekniikan ja hengitystekniikan avulla tehdyt liikkeet harjoittavat ennen kaikkea syviä vatsa- ja selkälihaksia, kehittävät koordinaatiota sekä tasapainoa.

Kahvakuula
Kahvakuulatunti on toiminnallisen harjoittelun tunti, jossa käytetään pääasiassa kahvakuulaa. Tällä tunnilla harjoitat lihaskestävyyttäsi ja aerobista kestävyyttäsi sekä kehon syviä lihaksia.

Pilates
Pilates perustuu pitkälti joogaan ja kiinalaisiin kehonhallintamenetelmiin. Pilates-harjoitteet kiinteyttävät ja vahvistavat lihaksia kauttaaltaan ja harjoituksissa kiinnitetään erityistä huomiota keskivartaloon ja syviin vatsalihaksiin. Pilates auttaa myös parantamaan ryhtiä ja kehotietoisuutta.

RE-PA-VA
Reisi-pakara-vatsa. Tunti, jossa keskitytään lyhyen alkulämmittelyn jälkeen ainoastaan reisien, pakaroiden ja vatsan trimmaukseen.

Selkäjumppa
Rauhallinen tunti jolla keskitytään vahvistamaan selänlihaksia. Tunnin tavoitteena on parantaa ryhtiä ja avata kireitä lihaksia.

Spinn
Tehokasta ja vaihtelevaa sisäpyöräilyä. Tunnin lopussa aina venyttely.

Syvävenyttely
Rentouttavassa venyttelyssä pidennetään lihaksia, jolloin lihaskireydet poistuvat, loukkaantumisriski minimoituu ja liikkuvuus lisääntyy. Olo ja ryhti paranevat sekä harjoittelusta tulee turvallisempaa ja tehokkaampaa

Zumba
Zumba on Liikuntamuoto, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Sekä vanhat että nuoret nauttivat iloisesta ja mukaansa tempaavasta Zumba-tunnelmasta. Zumba keinuvat tanssiliikkeet antavat kunnon kyytiä koko vartalolle ja taatusti hiki virtaa.

Zumba Gold
Zumban jossa liikkeet tehdään hitaammalla temmolla. Sopii hyvin aloittelijoille ja seniori-liikkujille.

Zumba Toning
Zumba toning on uusi Zumban muoto, jossa pidetään mukana käsipainoja. Tunti kehittää erityisesti lihaskestävyyttää ja kiinteyttää vartaloa monipuolisesti ja tehokkaasti.